torsdag 16 februari 2012

Sushi på svenska

Har varit på anställningsintervju, min sjätte i livet. Nervöst innan, helt okej under och märkligt efter, då kändes det lite som att jag hängde och dinglade utan referenspunkter ett tag. Dock kom verkligheten snabbt ifatt mig och jag hamnade på pianolektion med Yngste, där var i alla fall allt som vanligt och ingen bedömde mig utifrån allt jag sa och gjorde.

 Maken var borta sent och middag hämtades av lathet och oplanering på Sushi of Sweden. Ett nytt ställ med drive-in och svenska smaker som gubbröra och rökt renkött etc i kombination med sushi. Annorlunda och intressant, en del bitar var riktigt goda medan jag nog får ge några andra en chans till. Barnen gillade det i alla fall och drive-in funktionen talar för en repris liksom det faktum att det cylinderformade haket ligger precis vid den utfart vi nyttjar för att lämna staden mot vårt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!