torsdag 6 oktober 2011

Pappershögar

I vårt hem tenderar det att samla sig fula pappershögar lite här och var. Detta fenomen är synnerligen irriterande i min mening även då jag i högsta grad är medskyldig. Allt emellanåt försöker jag dock förbättra befintliga system för att högarna ska, om inte upphöra, så i alla fall minska.
Den bot jag just nu sätter min förhoppning till hittade jag på Granit och trots att jag har lite svårt för obehandlade metallytor så tycker jag att de passar så bra på vår hallvägg.
Nu återstår det bara att se om de fungerar som tänkt.


För övrigt anser jag att det var väldigt roligt att Tranströmer äntligen fick Nobelpriset och så hoppas jag på Joyce Carol Oates nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!