måndag 14 januari 2013

Vemod i Raggsockstofflor


De här underbart mysiga Raggsockstofflorna hasar jag runt i nuförtiden.
Jag fick dem av min allra käraste syster när hon var här, och hon och min ljuvliga systerdotter har likadana. Jag tänker på dem när jag kör ner fötterna i allt det där ulliga, funderar på om de har sina på och tänker att vi har en fin gemenskap alla milen till trots. Och så tänker jag att Tänk om de bodde här, på samma gata, då skulle jag ta mina Raggsockstofflor i handen när det blivit kväll och traska över till henne, så att vi kunde mysa ihop. 
Det skulle jag verkligen tycka om!


6 kommentarer:

  1. Underbara raggsockstofflor. Har du mönster?
    Jag blir glad bara av att se på dem

    SvaraRadera
  2. Meen, vilka härliga och gossiga tofflor! Hasar runt själv i raggisar hela dagarna... Hoppas ni kryar på er i huset och att ni blir friska snart!
    Hahaha! Jörgen.... Ja, var får det allt ifrån!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Så mysiga!!! Jag undrar precis som Karin...har du mönster på dem? Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint! Jag blir varm om fötterna av bara farten!

    SvaraRadera
  5. Åh vilka mysiga!
    Bra mycket finare än de raggsockar jag "hasar" omkring i mest hela tiden. Jag undrar också om du kanske har ett mönster att dela med dig av?

    Kram och hoppas ni mår bättre

    SvaraRadera
  6. Jag är ledsen att meddela att något mönster dessvärre inte finns i våra ägor, varken systerns eller min.

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!