onsdag 2 oktober 2013

Brist på kraft och skönhet

Jag däckades totalt i måndags av något otäckt bestående av feber, huvudvärk och rinn ifrån ögon och näsa. Så här har jag legat i min säng sedan dess utan förmåga eller lust att göra det minsta mer än sova. Inte ens blogga, eller ens läsa bloggar, har jag förmått uppbåda kraft till. Bilder bjuder jag på inga då det inte finns något vackert att ta kort på. I min närhet finns tomma glas, en papperskorg full av begagnade näsdukar, och en mycket obäddad säng. Inte någon skönhet i överflöd med andra ord.
På återhörande!

6 kommentarer:

  1. Vilket elände! Hoppas du blir frisk alldeles, alldeles snart!

    SvaraRadera
  2. Åh, stackars dig! Krya på dig! Kram / K

    SvaraRadera
  3. Tråkigt! Men snart är du på benen igen.
    Sköt om dig
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  4. Så trist! Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har också fått en släng av något. Skickar en varm krya på dig kram norr ut. Snart är du på G igen.

    SvaraRadera
  6. krya på dig.
    Ha en fortsatt fin torsdag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!