lördag 22 februari 2014

Kärleksmorgon

Att få vakna bredvid den jag älskar. Känna hur lyckan kvillrar i mig bara av hans doft nära mig. Vara trygg i att han är min och jag är hans. Förlåta honom, för att hans väckarklocka väckte oss redan klockan sex en lördagmorgon, innan jag ens blivit irriterad. 



Att ha alla sönerna åter hemma samt några extra barn, alla ännu sovande.

Dricka kaffe tillsammans med min älskade i sängen och flurrigt kommentera P4:s sändningar medan det vaknas här och var i husets vrår.

Det är vad jag anser vara en bra lördagsmorgon och en god start på denna dag.

2 kommentarer:

  1. Det mest härliga i allt detta är att du ser vad du har, vad ni har:)
    Lyckan i ett nötskal!

    SvaraRadera
  2. Att inte bli irriterad av att väckas så tidigt om morgonen det är verkligen kärlek det! Liza

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!