torsdag 14 februari 2013

Glocalnet

Jag är lite lätt upprörd!

På vår internetleverantör! Glocalnet! Det fungerar inte alls igen! Och har inte gjort på några dagar. Tänk att trots ett flertal routerbyten, skruvande gubbar i plural och många telefonsamtal utan minsta förbättring så har de ändå tre månaders uppsägningstid! Fast att de varit medvetna om problemet i mer än ett halvår. Nu är det i alla fall uppsagt och beställt ifrån en annan leverantör. Jag hoppas verkligen att de lyckas bättre!

Det blev många utropstecken! Jag kanske inte är så lite upprörd när allt kommer till kritan trots allt.

En snölykta har barnen gjort som i alla fall, Glocalnet till trots, gläder mig.

3 kommentarer:

  1. Lite underligt att när man vill teckna ett abbonemang så har de alltid "världens bästa produkt" och allt ordnas så snabbt, men när det strular så strular deras service också. Hoppas du har bättre tur med nästa leverantör. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist det är när de inte kan hålla eller få till det de lovar... Hoppas nya leverantören håller!
    Snölyktor är ju så fina, kanske blir nån hos oss med nu när det är lite tö väder...
    Ha en fin fredag och helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  3. Lycka till med nya leverantören!
    Det känns alltid så onödigt frustrerande när ingenting klaffar som man vill och önskar.
    Oj, får lust att gå ut och göra en snölykta jag också
    Ha en fin helg Hanna!
    Karin

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!