söndag 24 januari 2016

Vidd i kjolen



Det kom en ny klänning på posten ifrån OrkanLia.
En klänning med så mycket vidd i kjolen att jag gått och svängt på den hela dagen.
Så mycket vidd att jag helt enkelt varit tvungen att snurra för att känna tyget svänga så där härligt omkring mig.
Ett helt åldersadekvat beteende för en fyrtioåring med vidd i kjolen tycker jag.

För visst är det härligt att få vara som man är. 
Att få snurra lite när man vill. 
Att få vara lite lekfull.
Även när tonårssönerna ler lite överseende, men kärleksfullt, åt sin snurrande, och därefter tämligen snurriga, mamma.

2 kommentarer:

  1. Jag fastnade för det du skrev att det är härligt och få vara som man är. Kan bara instämma av hela mitt hjärta. Fortsätt så. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunnel, jag försöker. Insidan blir lite lättare på så vis.

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!