söndag 25 mars 2012

Vänners betydelse för själens välbefinnande

Goda vänner är bland det bästa som finns!
Efter allt som hänt på sistone så fick jag en inbjudan av underbara Josefin om en kväll i hennes sällskap och regi. Vi började med en fika för att sedan gå på Uppsala stadsteaters föreställning "Evigt ung". En fantastiskt rolig och välspelad föreställning med ett uns av sorglig underton.

Affischbild för Evigt ung 

När detta var till ända, bar det av till restaurang för oerhört god mat och en massa prat,


med fina Josefin, faktiskt ända fram till halv två. Den sena timmen till trots och sommartidsförändringen på det, känner jag mig pigg som en mört. Tänk vad omtanke gör för själen!

2 kommentarer:

  1. så mysigt! och vilket bra initiativ av Josefin :-) Hade hoppats få en träff med er två och kära nr 4 i vår ungdomskvartett till sommaren, men ni kanske orkar vänta på mig till nästa sommar? gammal vänskap rostar aldrig :-) KRAM Magdis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar en livstid på dig om det behövs!!!!

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!