fredag 2 mars 2012

Uppvärmd

Dagens tema verkar vara uppvärmd. 


Jag drack uppvärmt kaffe på morgonen, det går om det är kokkaffe. 
Till lunch blev det uppvärmda tortelliner, det går det med.


Jag har värmt upp kroppen med hjälp av Pilatesbollen i kombination med en nyfunnen app som visar rörliga bilder, vilket i hög grad underlättade det hela då jag inte verkar ha hjärnkapacitet nog att läsa instruktioner och sedan applicera dem på min träning på ett effektivt sätt.

Sinnet det har fått sin uppvärmning av solen, som dock avnjuts ifrån insidan av mitt hus idag, då den myckna blåsten annars skulle stå för en avkylning istället.

1 kommentar:

  1. sv: Jepp söta du jag har gett min blogg en lite vårstädning =) Behöver det ibland!!
    Jag vill önska dig en trevlig kväll och en kanon god helg!
    KRAMKRAM

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!