tisdag 20 mars 2012

Utskriven!!!

Tack Jesus min pojke är hemma och vid liv!!!!

Alla värden var bra idag, han orkar allt mer, även om trappan fortfarande är honom övermäktig, busglittret i de vackra blå ögonen är tillbaka och han blev utskriven från sjukhuset runt ettiden. Kan man bli lyckligare över livet än vad jag är nu? Kanske, men jag tror inte det. Min familj är fulltalig och kommer så förbli.

Vi fick besöka intensiven innan vi åkte hem. Det var en lite märklig upplevelse för gossen. En massa människor som "kände" honom, brydde sig om honom, fast han inte visste vem de var. Respiratorn ryggade han inför medan Bronkoskopet var jättespännande.

2 kommentarer:

  1. Hanna... jag gråter! Tack Jesus! Kram Lotta (bernbergen)

    SvaraRadera
  2. Vilken LYCKA för er.

    många kramar
    Cattis

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!