fredag 9 mars 2012

Damer på vift

Igår firade vi att fina J snart fyller år.
Att släppa ut åtta damer, i sina bästa år, kan ha sina sidor. Vi insåg allt eftersom kvällen led, att vi var det där störande bordet som lät högst och skrattade mest. Men vi hade så roligt. Och jag lovar alla, som eventuellt störde sig på oss, att det dröjer nog ett tag innan vi ger oss ut på vift igen. Nu vårdar vi oss om barn, studier, jobb, hem och bloggar ett tag istället.

Det enda jag lyckades fota i skumrasket var efterrätterna


Choco Mocco, en salig röra av olika choklad i form av mousse, kex, choklad etc


Och Ginger Twist, en Panna Cotta med ingefära

2 kommentarer:

  1. Hihi visst vet kan jag se i framtiden =) Alla helg inlägg har jag redan bestämt ett team på för det blir enkelt att blogga då sen väljer jag att skriva lite i dem för att vinna tid. Varje dag så omarbetar jag inlägget och då behöver jag inte lägga ner så mycket tid (och detta gör jag bara under helginläggen. mån-fre skiver jag ALLTID samma dag som inlägget publiceras) på att sitta vid dator. Hihi är ju en planeringsmänniska och stress är inget för lilla mig =)
    Jag har ett helt anteckningsblock med massa förslag till inlägg och även till dagens blogg och jag får helt enkelt se och hitta en enkla och smidig väg till att mina läsare ska få såå mycket att läsa som möjligt =) Så nu hopas jag att Loreen vinner och då behöver jag inte omarbeta inlägget såå mycket hihihi!
    Ha nu en underbar dag!!
    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Vad roligt för er:-):-)

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!