söndag 4 mars 2012

Några vinklar från ett badrum

Promenaden slutade i nya planer. Planer på utbyggnad av hönsgården samt planer på att flytta köksodlingen till den numera soliga baksidan. Att fräsa bort stubbar och sly från en relativt platt yta, lägga markduk och grus, toppa med pallkragar och testa om detta läge ger bättre skördar. 

Ett annat projekt, som faktiskt är färdigt är vårt badrum på övervåningen. Detta faktum gladde jag mig åt imorse. Det är nämligen så att alla vår påbörjade projekt ännu inte är klara så man får glädja sig där man är. Men jag tänkte visa litegrann från just badrummet.


Svarta detaljer var makens val och jag är väldigt nöjd med hans smak i denna fråga


En pigg påsklilja får ge lite färg


Skåpens droppknoppar är nog min absoluta favorit i hela badrummet, badkaret inberäknat


Och insynsskydden kommer på en stark andra plats.



4 kommentarer:

  1. Insynsskydden var faktiskt jättesnygga, var har du hittat dem? Ofta har man ju bara att välja mellan frostat eller nåt fult mönster som inte passar ens stil i övrigt, men de här var faktiskt stiliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade dem på "Favoritsaker.se" och det fanns flera fina varianter.

      Radera
  2. Men hur underbar var inte träd-kroken som handdukarna hänger på. Just lööööv it!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha,ha,ha! Det var rätta ordet det. Inköpt på Mick.

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!