fredag 30 mars 2012

En lätt begynnande fjällpanik

Då den senaste tiden i livet som bekant varit ovanligt omvälvande, har vissa annars viktiga saker fallit ned några snäpp på prioriteringslistan. Först i söndags började jag fundera över när påsklovet, och därmed den förestående fjällresan, egentligen var. Efter en snabb titt i almanackan insåg jag att det endast var sex dagar kvar till avresa. Ja, ja, det löser sig nog, var min reaktion då. Kära nån, det här går aldrig, är min känsla nu. 


Jag som alltid har frysen full av matsäcksmat, middagsmat och fika lagom till avfärd, står här nu med blott en ynka Makaronilåda, en skock tomma resväskor, en enorm hög med rena dock ovikta och osorterade kläder. Men känner jag världsordningen rätt så finns allt kvar imorgon också, så vi får väl lösa det då, det som inte blivit löst i afton.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det skulle rädda mig om du vet vilket märke resväskan till höger har? (Den rödblå) jag har nämligen inte fått tillbaka min efter den senaste resan och letar nu efter bilder eller dylikt och just väskan till höger ser ut som min det lilla man ser!
    Tacksam för svar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig!
      Märket på väskan är Units Travel. Hoppas att det kan hjälpa dig och hoppas att du återfår din väska!

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!