fredag 28 december 2012

Åter på nätet

God Jul och Gott Nytt År önskar jag er alla kära vänner!

Här har internet legat nere hela julhelgen, telefonernas surfpott har därmed snabbt överutnyttjats och vi har varit nätlösa, vilket snabbt övergick till en känsla av nätfria. Det krävdes dock en viss avvänjningsperiod. Därmed har jag dessvärre inte kunnat följa några bloggar och inte heller göra inlägg själv.



Däremot så har vi myst en hel del. Läst en massa, både högt och tyst.


Spelat spel i myckenhet, på telefoner, TV och på riktigt som den gamla traditionella mamman säger. 


Pyssel och grejande med julklappar har dagarna naturligtvis också fyllts av.


Vi har med andra ord en härlig, ganska stillsam jul, med mycket gemenskap och underbar vit snö.



2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att vara nätfri ibland :) Jag blir glad att se att ni haft det fint! Stora kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter som en perfekt jul. Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!