fredag 20 april 2012

Underbara fredag!

Underbara ljuvliga fredag!


Vid hemkomst väntade min moster från Julita, min kusin och hennes fantastiska lilla dotter på snart ett år i mitt kök. 


Med sig hade de en barnvagn full med blomster som moster ville göra sig av med. Hoyorna fick jag och vagnen har jag lovat hjälpa henne sälja på Blocket, men jag tycker de var vackra ihop. Kvällsmaten i detta muntra sällskap bestod av Purjomackor, Yngstes val, han ska dock ha Purjomackor utan purjo. Enkelt och gott, blott ett  ljust bröd, senap, skinka, tomat, purjo och ost, in i 250 grader tills de fått färg.


Nu ska jag njuta kvällen med mina favoritkillar. Äta vattenmelon och Gino på Galiamelon, päron, mango och banan med glass. Inkrupen i min jumpsuit som doftar himmelskt efter att ha torkat på strecket mellan regn och snö och bara mysa. 
Trevlig fredagkväll på er!

1 kommentar:

  1. Det lät som en riktig myskväll det!
    Och vad gott med gino!

    /Sandra

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!