lördag 14 april 2012

Trädgårdsmässa

Att gå på trädgårdsmässa är ett roligt göra. I synnerhet ihop med 16 damer och när vädret bjuder på SNÖ! Och ännu roligare om plånboken varit stinnare för oj, vad mycket det fanns som jag omedelbart kände att jag ville ha eller behövde. Lyckligtvis gick de flesta habegären över efter ett tag, men vissa kvarstod, varför jag kom hem med ett tämligen stort ekfat. Jag tänker visa bild på det senare då jag har funderat ut vad det ska få tjäna för syfte samt när ben och fötter vilat upp sig så pass att de orkar bär mig ut till garaget där den nu har sitt viste.

En rolig och temamässigt korrekt kaka ska jag i alla fall visa bild på.



God var den också, lite inspirerad av den Uppsalienska specialiteten Studentska, men utan illgrön glasyr och med en kaktus på.

2 kommentarer:

  1. Jag svarade precis på din kommentar på mitt senaste inlägg. Ställde några följdfrågor, så du kan väl kika in och svara på de när du får tid.
    Blir alltid så glad av dina fina kommentarer.

    Låter underbart med trädgårdsmässa! Ser fram emot bild på fatet!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ååå...du provade en kaktus :) Jag åt en brownie istället..kändes säkrare :) / Annica

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!