söndag 27 november 2011

Kafferep




Igår var det kafferep för att fira min åldersökning. Detta innebar en oerhörd mängd skratt med underbara vänner, härlig gemenskap, tipspromenad och en massa fika så klart. En fantastisk eftermiddag.


En blomstertårta, tyckte jag, var lämplig bordsdekorationen på ett kafferep och jag blev riktigt nöjd med den.


Fina presenter fick jag också.
Så efter detta firande kan jag nu med friskt mod ta klivet mot ytterligare ökad vishet och erfarenhet och ännu ett år i livet.

4 kommentarer:

  1. så trevligt för er alla! känns rätt tråkigt att va någon annanstans än i Sverige just nu, men tackvare din blogg kan jag ju iallafall SE hur mysigt kalas du hade. och vacker är du med, en skönhet som bara blir finare med åren. Kram Magdis

    SvaraRadera
  2. Vilket smarrigt bord =)
    Önskar dig en trevlig måndag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. sv: haha ja skicka gärna, jag vill ju kunna njuta av den här härliga årstiden! :/

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!