torsdag 10 januari 2013

Gratulationskort


Varje namnsdag och födelsedag sedan jag var liten, även de jag själv glömt bort, har det kommit gratulationskort ifrån min moster i Småland. Om man betänker att jag är ganska många år nu och att jag har mer än ett namn som inte ens sammanfaller med min födelsedag så blir det många kort. Och väldigt mycket omtanke.

Att gå till brevlådan en sådan dag och finna att moster redan för några dagar sedan tänkte på att jag denna dag har namnsdag, att hon köpt kort, skrivit några rader och postat för att det punktligt skall nå mig på rätt dag, det är fint.
Tack moster! 

3 kommentarer:

  1. Det ÄR mycket fint!
    Och mycket rart, omtänksamt och kärleksfullt

    SvaraRadera
  2. Vilken jättegullig moster! Grattis på namnsdagen, Hanna!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!