måndag 20 augusti 2012

Summering av ett år som bloggare

Då bloggen idag är ett helt år fyllda har jag roat mig med att läsa igenom gamla inlägg och fundera över vad som hänt de senaste 366 dagarna. Det är faktiskt en del, en hel del till och med. Och jag kommer fram till att detta sätt att dokumentera livet på är riktigt roligt så jag tror att jag tar och fortsätter ett tag till. Att dessutom få ha cyberrelationer med trevliga människor runt om i Sverige och till och med några utanför detta rikes gränser är en oväntat trevlig aspekt av saken.

Årsdagen till ära rubricerar jag detta inlägg med "Läsvärda bloggar", och länkar nedan till några av årets alla händelser som innehållit lite av varje såsom kaffe och äventyrkärlek och gamla grejer, naturligtvis en skräll dus recept många härliga dagar, tyvärr ett mått av skräck men också därpå följande glädje, stora  förändringar i livet, och så mer äventyr.

Trevlig läsning och så hoppas jag att vi fortsätter att ses i detta forum ett bra tag framöver!

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul att sitta och läsa om allt som hänt och hur det har utvecklat sig. När jag avslutade min förra blogg skrev jag ut den först så att jag kan spara och läsa senare. Det är som en dagbok.
    <3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hoppas verkligen att du fortsätter Hanna! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till blogg födelsedagen! Visst är det kul och intressanta möten som du beskriver.
    Så rara tankar kring första skoldagen och förändringarna där till.
    Ha en fin vecka,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  4. Grattis Hemkära, goaste, fina Hanna! är tacksam för all mysiga o ibland inte så roliga men viktiga glimtar jag får från ditt liv, såhär på långdistans. Men blir samtidigt än mer påmind om hur långt bort jag flyttat från er. Bloggeri i all ära, men inget inget går upp mot två-vägskommunikation, helst ansikte mot ansikte. Saknar dig!!! och ser fram emot att följa bloggen vidare/Magda

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!