måndag 12 december 2011

Jag ska bara...

Jag borde läsa klart handlingarna inför morgondagens socialnämnd, men tog en paus som blivit ganska lång. Jag borde definitivt sluta äta saffranskolor om inte annat borde tanken på att behöva slå in nya i smörpapper vara tillräcklig motivator för att låta burken fortsatt vara stängd. Men det verkar som att jag idag gör det jag inte borde och låter bli det jag borde.

Istället


Så fick mormors Visseljohanna, som tjänat mig väl fram till induktionshällens inträdde i vårt hem, en ny funktion.


Min fina pappa kom och tog en eftermiddagsfika med oss.


Äldste förskönade sina inhandlade julklappar.


Och sköna blev de!

Men nu ska jag verkligen ta mig i kragen och göra det jag borde, jag ska bara...

2 kommentarer:

  1. Är det med stearin du stämplat istället för vax? Vad smart! Vart kan man köpa på sånna där stämplar förresten?

    SvaraRadera
  2. Nej, det är vax men någon klurig person har kommit på att sätta en vecke mitt i lackstången precis som ett ljus.
    De finns att köpa på Panduro, butik eller webbutik, både lackstång och stämpel.
    Lycka till och God Jul!

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!