fredag 23 september 2011

Reser

För tillfället är min blogg en reseblogg. Jag har nämligen tagit mina väskor, min familj, mina lungor och ett paket för att fara till Göteborg och fira min underbara syster, som utav någon outgrundlig anledning valt att bosätta sig på den orten.

Kanske inte det smartaste ur fysisk hälsosynpunkt...(att resa alltså, Göteborgsboende utelämnas för tillfället)...men definitivt ur själslig! Och vad jag hört ska havsluft vara bra för klen hälsa. Jag håller på det för tillfället i alla fall.

Men pga den resande foten skriver jag nu på min relativt nyinförskaffade telefon, som jag på intet sätt behärskar vilket följaktligen leder till att inläggen ser lite mysko ut.

En riktigt Trevlig helg tillönskas var och en som kikar in här!,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!