måndag 5 september 2011

Är jag äkta bloggare nu?

Jag såg att Christine Meltzer ska gå till attack mot bloggare. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13574685.ab Som ny bloggare och gammal fan av denna dam reagerade jag med dubbla lojaliteter. Men är hon sin vana trogen blir det nog riktigt underhållande. Dessvärre har jag endast "skogsTV", så sådana exklusiviteter som 5:an finns ej att tillgå här. Som ny bloggare läste jag intresserat hur en sådan ska vara och insåg att jag missat något väsentligt, Dagens outfit, det ska visst en riktig bloggare ha. (Enligt Meltzer) Att detta inte tidigare förekommit kan bero på att jag inte är lika bekväm framför kameran som bakom. Vilket för övrigt tydligt märks i familjealbumet. Men här kommer helgens, det kanske kan räknas trots att det inte är dagens.

Så här tjusig var jag på lördagen, ivrigt ifärd med att elda upp sekretessbelagda papper.

Och detta var söndagens. Lite mer posad

Stor kram till alla som lägger tid på att läsa!

1 kommentar:

  1. Följaktligen kan man konstatera att vissa dagar synes bättre än andra...

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!