onsdag 10 oktober 2012

Väntrum

Ett väntrum hos tandregleringen, nu eller för 25 år sedan? Det är lugn musik idag annars väldigt detsamma som när jag var barn och systern hade ärende hit. Nu är det dock Mellans tandrad som ska justeras.

25 års extra erfarenhet har då inte gjort dem något ytterligare punktliga. Men det har säkert sina skäl. Och en liten oväntad paus, där man faktiskt inte kan göra så väldigt mycket, ackompanjerat av stillsam saxofonmusik och Mellans sällskap är faktiskt inte så tokigt som man först kan tro.

3 kommentarer:

  1. Ja, i väntrum på tandregleringen har jag själv suttit och väntat i yngre dagar. Hade räls både uppe och nere men det var absolut värt all väntan. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag minns de där små leksakerna man fick välja bland i en liten låda, när man var klar hos tandläkaren... Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja där har jag suttit och sitter ibland med yngsta...
    Fast hon får snart taut tandställningen.
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!