tisdag 2 juni 2015

Så att det syns att vi hör ihop

Mellan kom hem ifrån stallet och samtidigt som han mycket nöjd beskrev den snygga galopp han fått till gjorde han ett utfall emot mig. 
Instinktivt backade jag. 
-Nej, stå still! sa han mycket bestämt
Och hängde ett halsband om min hals,


-Jag har gjort den i slöjden.
Och så visade han på sitt eget bröst.
-Och jag har en likadan så nu syns det att vi hör ihop.
Och så fortsatte han att återberätta sin ridlektion.

Älskade unge! 
Nog hör vi ihop!
Nu och för alltid!

4 kommentarer:

  1. Så gulligt! Man blir så glad när sådana små kärleksförklaringar kommer helt spontant. Jag hämtar Rasmus i skolan varje dag och gör mellis till honom. Ibland har han en kompis med eller går iväg till någon, så vi ses varje dag. Dessutom ringer han varje kväll och pratar och säger godnatt. Du kan tro jag sover gott sen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni verkar verkligen ha en helt underbar relation!

      Radera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!