torsdag 18 juni 2015

Hemkära Hannas butik, den ringa begynnelsen

Hej på er!

Detta är ett sponsrat inlägg.
Av mig!
Nu finns ett litet embryo till butik här på bloggen. Om du kikar uppe i högra hörnet så går det att klicka på Hemkära Hannas butik. Gör du det så hamnar du just där, i butiken. Då detta är alldeles nytt för mig mottager jag tacksamt kritik, både positiv och negativ, allt för att kunna förbättra.

Utifall att du läser bloggen på telefon så får du skrolla längst ned på sidan och där gå till webbversionen för att kunna se länken. Alternativt så går du direkt till hemkarahannasbutik.blogspot.com

Önskar du beställa så blir ingen gladare än jag.
Välkommen in, nu har jag slagit upp dörrarna till den ringa begynnelsen av Hemkära Hannas butik!

1 kommentar:

  1. Men vad roligt! Stort lycka till! Och gör du tomatmarmelad senare på säsongen så bokar jag en burk redan nu :)

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du vill lämna ett litet spår på min blogg!